مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با دوربین مداربسته های لوک (HILOOK)

 
محصولات شرکت هایک ویژن از تنوع بسیار بالایی برخوردار اند. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت دوربین های مداربسته های لوک هستند. که به عنوان یک برند جدید به بازار رقابتی تجهیزات امنیتی و نظارتی وارد شده اند. شعار اصلی محصولات برند های لوک ارائه بالاترین کیفیت با مناسبترین قیمت است. به همین سبب استفاده از آنها در پروژه های مختلف بسیار مقرون به صرفه بوده و در عین حال پاسخگوی تمامی نیازهای مصرف کننده است. در این مقاله به شرح بیشتری از خصوصیات کلی این دسته از محصولات شرکت هایک ویژن می پردازیم. 
آشنایی با دوربین مداربسته تحت شبکه HILOOK
شرکت هایک ویژن سعی نموده تا در دوربین های برند های لوک از آخرین تکنولوژی های روز موجود در صنعت تجهیزات مداربسته استفاده نماید. از این رو این محصولات با وجود قیمتی ارزان و مناسب کیفیت بسیار بالایی دارند. یکی از این ویژگی های مهم وجود قابلیت فشرده سازی H.265+ است که رفته رفته در حال گسترش در سیستم های نظارتی است زیرا قادر به مدیریت فایل هایی با رزوولوشن 4k و حتی بالاتر نیز هست. همانطور که می دانید وظیفه کدک هایی مانند H.265+ کاهش حجم فایل تصاویر ارسالی از دوربین های مداربسته است که به نوبه خود منجر به صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و همچنین مصرف پهنای باند می گردد. از دیگر خصوصیات این دوربین ها وجود قابلیت هایی نظیر WDR و EXIR است. این دوربین ها قادرند تصاویری با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن تصویر تا 4 مگاپیکسل ارائه دهند.
محصولات آنالوگ HILOOK
سیستم فشرده سازی فایل ها در دوربین های سری آنالوگ HI-LOOK، فرمت فشرده سازی H.264+ است این فرمت دارای کارایی بسیار بالایی بوده و در نتیجه در مصرف بهینه پهنای باند و فضای ذخیره سازی نیز صرفه جویی می شود. این دوربین های آنالوگ قادرند تصاویری با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن تصویر تا 3 مگاپیکسل ارائه دهند. دوربین های آنالوگ های لوک مجهز به نسخه 2.0 از قابلیت EXIR هستند به همین دلیل برای تصویربرداری در شب و یا شرایط نور کم بسیار مناسب اند.
نکته قابل توجه اینکه با استفاده از دوربین های آنالوگ HiLook به راحتی و با صرف کمترین هزینه ممکن قادرید سیستم آنالوگ قدیمی خود را به یک سیستم مگاپیکسلی ارتقا دهید. همچنین دستگاه های ضبط DVR و NVR های لوک با سایر دوربین های HD-TVI، AHD، CVBS و IP سازگاری دارند و از آنها پشتیبانی می کنند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های ضبط برند های-لوک دارای آخرین نسخه از نرم افزار HiLook iVMS 4200 هستند که امکان مدیریت سیستم مداربسته از طریق آن براحتی میسر است. این نرم افزار دارای قابلیت های متعددی از جمله قابلیت نمایش زنده، ذخیره و مدیریت تصاویر، امکان جستجوی سوژه در تصاویر، نمایش از راه دور، بک آپ گیری از فایل ها، راه اندازی سیستم آلارم و ... می باشد. از این نرم افزار اغلب در مدیریت پروژه های کوچک و متوسط استفاده می شود.
قیمت مناسب
یکی از ویژگی های برجسته برند های لوک قیمت ارزان و مناسب محصولات آن است که در عین حال نیز از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار اند و شامل رنج وسیعی از انواع دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپیددام، دستگاه های ضبط NVR و DVR و... می شود. بر اساس خط مشی اصلی شرکت این محصولات سازگار با بالاترین و آخرین استانداردهای کیفیت و ایمنی طراحی در دنیا تولید شده اند. با توجه به کیفیت بالای این محصولات به نسبت هزینه و قیمت آنها مناسب برای انواع پروژه های متوسط و کوچک در کسب و کارهای مختلف هستند.
در زیر یک نگاه کلی به مشخصات فنی این محصولات می پردازیم:
قابلیت WDR: برطرف کردن مشکل سیاه و کدر شدن بخش هایی از تصویر بر اثر تابش مستقیم نور در مکان هایی با اخلاف سطح نور
نور مادون قرمز دید در شب IR: امکان تصویربرداری در شب را فرآهم می کند.
تکنولوژی PIR: برای کنترل ورود افراد به مکان یا محوطه ای خاص
پشتیبانی از کارت های حافظه: امکان نصب SD کارت برای ذخیره و دسترسی سریع به فایل ها
قابلیت 3D DNR: به منظور کاهش نویز در تصاویر
پشتیبانی از زبان های مختلف در نرم افزار مدیریت: وجود این قابلیت استفاده از ان را برای افراد در سرتاسر دنیا میسر می کند
خروجی /ورودی سیستم آلارم: (برای ایجاد هشدارهای صوتی در صورت وقوع اختلال
و .
H.265+
ورژن بالاتری از فشرده سازی H.265 فرمت H.265+است که نسبت به نسخه قبلی خود می تواند عمل فشرده سازی را تا دو برابر افزایش دهد و در مقایسه با H.264، می تواند تا چهار برابر تعداد دوربین های بیشتری را پشتیبانی کند. بدین ترتیب نه تنها در مصرف پهنای باند صرفه جویی می گردد بلکه در بهینه سازی فضای ذخیره سازی نیز تاثیرگذار است و بطور کلی عملکرد و کارایی سیستم را تا 83 درصد افزایش می دهد.
WDR
قبلا اشاره کردیم که همواره نور مناسبی به دوربین نمی رسد و گاهی شدت و یا زاویه تابش آن به لنز دوربین به نحوی است که باعث کاهش کیفیت و سیاه شدن نقاطی از تصویر می شود. به همین سبب برای رفع این مشکل سیستم هایی ابداع شد که قابلیت WDR یکی از آنهاست که روشنایی تصویر توسط آن تنظیم شده و تصویری یکپارچه به دست می دهد. مدار بسته های لوک نیز مجهز به WDR است به همین سبب از بابت اختلاف روشنایی در تصاویر و وجود تاری در آنها جای هیچگونه نگرانی نیست.
EXIR
یکی از مشکلات موجود در دوربین های مداربسته مسئله تصویربرداری در شب است. با وجود قابلیت اکسیر نسخه 2 این مشکل در دوربین مداربسته HILOOK به کلی برطرف می شود و می توانید تصاویری واضح با امکان مشاهده جزئیات دلخواه را داشته باشید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگ های دوربین مداربسته های لوک به بررسی چند مدل از آنها می پردازیم:
دوربین IPC-B140H های لوک
دوربین IPC-B140H های لوک یک دوربین بولت 4 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت بسیار بالایی ارائه می دهد. بدنه ان شامل دو قسمت است که جنس پوشش جلویی از فلز و بدنه و پایه آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 که ان را در برابر ضربات سخت مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mm عرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-T140H های لوک
دوربین IPC-T140H های لوک یک دام بولت 4 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه می دهد. بدنه آن شامل دو قسمت است که جنس پوشش کاور و پایه از فلز و بدنه و چشمی آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 که آن را در برابر ضربات سخت مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mm عرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-D620H-V/Z های لوک
دوربین IPC-D620H-V/Z های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت مناسب ارائه می دهد. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که ان را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار با دامنه فاصله کانونی 2.8-12 mm)است. دارای قابلیت WDR است که مناسب برای نصب برای محیط هایی با اختلاف سطح نوری است. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-D140H های لوک
دوربین IPC-D140H های لوک یک دام 4 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه می دهد. جنس بدنه آن از فلز و پایه آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که آن را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mm عرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-B640-V/Z های لوک
دوربین IPC-B640-V/Z های لوک یک دوربین بولت 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات سخت مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار با دامنه فاصله کانونی 2.8-12 mm)است. دارای قابلیت WDR است که مناسب برای نصب در محیط هایی با اختلاف سطح نوری بالا است. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-B110 های لوک
دوربین IPC-B110 های لوک یک بولت 1 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت مناسب ارائه می دهد. پوشش جلویی آن از جنس فلز و پایه و کاور پشتی آن پلاستیکی است. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mmعرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-D120 های لوک
دوربین IPC-D120 های لوک یک دام 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. جنس کاور آن از پلاستیک و پایه آن فلزی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که ان را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mm عرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-T120 های لوک
دوربین IPC-T120 های لوک یک دام 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. جنس پایه و کاور آن از فلز و قسمت چشمی پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 و است که ان را در برابر ضربات سخت مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mmعرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-T620 های لوک
دوربین IPC-T620 های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. جنس پایه و کاور آن از پلاستیک و قسمت چشمی فلزی است. دارای استاندارد IP67 و است که ان را در برابر ضربات سخت مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار با دامنه فاصله کانونی 2.8-12 mm)است. دارای قابلیت WDR است که مناسب برای نصب برای محیط هایی با اختلاف سطح نوری است. از فرمت های فشرده سازی H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-B220 های لوک
دوربین IPC-B220 های لوک یک بولت 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. جنس کاور آن پلاستیکی و قسمت پایه آن فلزی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که ان را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mmعرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-B620-V/Z های لوک
دوربین IPC-B620-V/Z های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. جنس بدنه آن تماما فلزی است. دارای استاندارد IP67 و است که ان را در برابر ضربات سخت مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار با دامنه فاصله کانونی 2.8-12 mm)است. دارای قابلیت WDR است که مناسب برای نصب برای محیط هایی با اختلاف سطح نوری است. از فرمت های فشرده سازی H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-B120H های لوک
دوربین IPC-B120H های لوک یک بولت 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. جنس پوشش جلویی آن فلزی و قسمت پایه و کاور پشتی آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که ان را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mmعرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-T120H های لوک
دوربین IPC-T120H های لوک یک دام 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. جنس کاور و پایه آن فلزی و قسمت چشمی آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 است که ان را در برابر ضربات سخت مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mmعرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-D640H-V/Z های لوک
دوربین IPC-D640H-V/Z های لوک یک دوربین دام 4 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه می دهد. جنس کاور و پایه آن فلزی و قسمت چشمی پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 و است که ان را در برابر ضربات سخت مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار با دامنه فاصله کانونی 2.8-12 mm)است. دارای قابلیت WDR است که مناسب برای نصب برای محیط هایی با اختلاف سطح نوری است. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-D120H های لوک
دوربین IPC-D120H های لوک یک دام 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. جنس کاور آن فلزی و قسمت پایه آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که ان را در برابر ضربات سخت و نفوذ آب مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mmعرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-B620H-V/Z های لوک
دوربین IPC-B620H-V/Z های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با خوب ارائه می دهد. جنس بدنه آن تماما فلزی است. دارای استاندارد IP67 و است که ان را در برابر ضربات سخت مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار با دامنه فاصله کانونی 2.8-12 mm)است. دارای قابلیت WDR است که مناسب برای نصب برای محیط هایی با اختلاف سطح نوری است. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.
دوربین IPC-B120 های لوک
دوربین IPC-B120 های لوک یک دام 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. جنس کاور جلویی آن فلزی و قسمت پایه و کاور پشتی آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 است که ان را در برابر ضربات سخت مقاوم می کند. این دوربین دارای سیستم دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 mmعرضه می گردد. از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265, H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دوربین ها از نوع POE هستند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده